CarPro
CarPro to koreańska marka specjalizująca się w produkcji wysokiej klasy preparatów i akcesoriów przeznaczonych do auto detailingu. Jest znana z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań technologicznych w swoich produktach.
Klient: CarPro
Data: 2024
Zakres
Warsztaty, Programowanie, Publikacja, Utrzymanie
Technologie główne
Klient: CarPro
Data: 2024
Zakres
Warsztaty, Programowanie, Publikacja, Utrzymanie
O projekcie
Naszym zadaniem było wdrożenie nowej strony CarPro, firmy która obecnie znajduje się na samym szczycie listy najlepszych firm produkujących preparaty detailingowe.
Po rebrandingu firmy w 2024 roku otrzymaliśmy zlecenie na nową stronę marki która w atrakcyjny sposób zaprezentuje pełną gamę produktów, instruktaże oraz pokaże sposoby aplikacji tych produktów. Zadbaliśmy, aby nowoczesna strona odzwierciedlała jakość i zaawansowanie technologiczne tworzonych przez markę wyrobów.
Technologie poboczne
Podczas pracy przeszliśmy przez różne etapy projektu. Rozpoczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów przed procesem kreacji, opracowaliśmy architekturę danych i wariantów modułów. Proces zakończyliśmy wdrożeniem i publikacją strony na dedykowanej infrastrukturze.
Wyzwania
- Stworzenie rozbudowanego konfiguratora layoutów
- Wdrożenie nowoczesnej strony, z dużą ilością mediów i efektów, przy jednoczesnym zadbaniu o szybkość jej działania
- Obsługa mapy z wyszukiwarką dystrybutorów i instalatorów z setkami punktów na wszystkich kontynentach
Rozwiązania
- Stworzenie dziesiątek komponentów, z których każdy oferuje dodatkowe opcje customizacji bezpośrednio z poziomu systemu headless CMS Strapi.
- Mapa pozwalająca na wyszukanie i filtrowanie dystrybutorów i instalatorów na wszystkich kontynentach z podziałem na wybór kontynentu, miasta, państwa i odległości, połączona także z agregacją punktów.
- Zrealizowanie strony z wykorzystaniem technologi React.js oraz headless CMS Strapi zapewnia szybkie ładowanie strony mimo licznych animacji i dodatkowych mediów oraz najwyższe bezpieczeństwo.
- Rozbudowany panel wykraczająca poza standardy systemów CMS pozwalający zarządzać odstępami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi sekcji, kolorami menu czy nawet hoverów na każdej zakładce i w każdym module osobno.
Oskar Biernacik
Co-founder twoheads
Budowanie nowej strony CarPro było dla nas dużym wyzwaniem. Wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z doświadczonym Designerem i nawet najmniejsza niedoskonałość nie wchodzi w grę. Takie projekty to doskonała okazja do sprawdzenia się w najtrudniejszych warunkach. Nagrodą były słowa Klienta, że nie mają żadnych uwag i nigdy nie widzieli tak dopracowanego narzędzia.
Oskar Biernacik
Co-founder twoheads
Proces
Warsztaty
Analiza głównych założeń projektu, analiza designów, podział na moduły, dobór technologii oraz środowisk.
Programowanie
Wdrożenie modułów na podstawie designów, integracja z systemem CMS, implementacja zaplanowanych funkcji oraz optymalizacja.
Publikacja
Przygotowanie, dostarczenie i utrzymanie środowisk roboczych oraz produkcyjnych. Zapewnienie efektywnego zarządzania procesami i aktualizacjami.
Utrzymanie
Bieżące wsparcie, monitorowanie oraz rozwój rozwiązania, obejmujące wprowadzanie nowych funkcjonalności i ulepszeń.
Motywem przewodnim CarPro są ścięte pod kątem 45° przyciski, elementy menu, hovery i linie w tle korespondujące z rebrandingiem jaki przeszła marka w 2024 roku.
Interaktywna mapa pozwala na wyszukanie i filtrowanie dystrybutorów i instalatorów na wszystkich kontynentach z podziałem na wybór kontynentu, miasta, państwa i odległości.
Dopasowany układ umożliwiający modyfikowanie każdej zakładki pojedynczego produktu tak, aby korespondowała wizualnie z samym produktem.